- Njet, som ryssarna säger..

I dag har jag och Awaz varit hemma hos Julia och druckit kaffe och ätit en god kaka som hennes mormor hade bakat, mums! Det har varit en slappdag i dag så jag har gått runt osmikad i mjukiströja, jag tror inte ens att jag har brytt mig om att borsta håret. Det är fördelen med att ha självfall på håret, det syns ingen skillnad om jag skulle borstat det.

Efter fikat åkte jag hem och kokade gröt och började kolla på Curse of the Black Pearl, men kände för att lyssna på musik så jag satte mig här istället. Men nu när jag sitter här och lyssnar på musik blev jag istället lite sugen på att följa med fröken Toni ut nu när hon ändå är hemma i Svergiet.... Hjärnan säger ja, men plånboken och kroppen säger NJET som ryssarna.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skulle ryssar säga njet till att dricka? Det verkar helt absurt in my world! ;D

Så.. Hur blev det, nu då?

2009-12-20 @ 12:17:32
Postat av: Nea

Syftade mer på deras språkliga sätt att säga nej på, men jag förstår vad du menar ;)

Jag stannade hemma och kollade på film istället :)

2009-12-20 @ 13:48:26
URL: http://n34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0