Michelle

I dag var det en lååång dag på Kotten. Jag var först dit och sist därifrån.
Så jag var ganska trött när jag kom hem. Att va en heldag i barnskrik, -skratt och -prat tar på öronen ^^

Det är tänkt att Dennis kusin och kompis från Sthlm ska komma till Karlstad och festa ikväll, men de vet ingenting än.
Om det nu blir så så ska de sova på vår soffa. Jag får smyga upp i morgon när jag ska iväg till SATS i morgon bitti och jobba. Undrar om jag ska passa på att träna, det är ju trots allt dags för det då när jag tränar varannan dag nu. Jag får se om jag orkar, tvivlar på att jag gör det.

Jag fick en bild på hunden jag ev ska vara fodervärd åt.
Hon heter Michelle och är 1½ år gammal och väger inte mer än 4kg ^^


Hon är 50% chihuahua 25% dvärgspets och 25% d/s gårdshund.
Hon lär nog inte vara större än mina katter ;P

Nu ska jag in i duschen!

None

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Sicken sötnos <3

2008-08-09 @ 09:42:56
URL: http://youngatheart.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Har du bestämt dig, ska du ta henne? Söt var hon:)

2008-08-09 @ 13:01:30
URL: http://alexandrahansen.blogg.se/
Postat av: / nea

Alex: Jag ska träffa henne nu på torsdag och se om vi passar bra ihop så att säga.

2008-08-10 @ 13:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0