Lediga onsdag

Uh så gött med sovmorgon!
Sov till 10.30 och sen var jag så pigg att jag hoppade nästan ur sängen.
Min lediga dag har dock spenderats mycket i städandets tecken,
men det är skönt att ha det gjort för min nästa helt lediga dag är inte förrän nästa onsdag.
Och nästa lediga dag efter det är återigen en onsdag v.30.
Så det är skönt att inte ha städning och tvätt att behöva tänka på under de kommande veckorna för de kommer att bli lååånga.

När jag äntligen fick tummen ur och ringde för att beställa tid hos frissan så fick jag höra att hon sadlat om och nu blivit lastbilschaufför......
Men hittade en annan frisör som jag bokade tid hos,
men det fanns inget som passade förrän 8/8!
Så jag får gå med hästmanen i nästan en månad till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0