Kosmisk jäklighet


Haha!
Det är någon kosmisk jäklighet som styr och ställer till det för mig.
Jag kan ha tider upplagda på Vikariebanken och inte bli bokad.
Sen, när jag verkligen inte anar att jag kommer att bli bokad,
så blir jag bokad.
Detta händer varje gång jag bokar tvättstugan!
Så jag hinner aldrig tvätta färdigt allt.
Men jag är å andra sidan tacksam för att jag får jobba,
så det gör mig ingenting.
Lite kul att det alltid krockar.

På gymmet funkade luftkonditioneringen som vanligt.
Måste få tummen ur och be om ett nytt träningsprogram.
Har ju inte fixat det ännu..
Nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Em

visst vare hemskt när luftkonditioneringen inte funkade?! Uuuh, va så himla kvavt då..

2012-01-31 @ 15:38:57
URL: http://emelieberglind.blogg.se/
Postat av: Nea

SV: Ja usch! Alla maskiner var kladdiga av kondens.

2012-01-31 @ 22:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0