Besserwizzer, håll dig undan

Jag är uttråkad,
men har ingen lust att dra igång med nåt större projekt på kvällen.
Hade tänkt träna idag men halsontet har smygit sig tillbaka.
Det är nog därför jag känner mig såhär,
hade veeerkligen sett fram emot att träna.

Idag köpte jag nya Rosenrot-tabletter.
Nu jädrar ska kropp och sinne få jobba till max.
Ska tillbaka dit och köpa lite proteiner så musklerna börjar synas också.

Jag väntar med spänning på LCHQ-bok för att få läsa på vad det är för nåt.
Alla träningsbloggar som jag har läst säger att det är en bra diet då den är mer tillåtande än LCHF.
För att täppa igen mina blodådror med fett är inget jag vill.
Vilket jag får för mig att LCHF gör med kroppen
(NEJ, ni besserwizzrar där ute behöver faktiskt inte tillrättavisa mig då jag inte är fullt så allvarsam)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0