Skumbanan

Idag har jag vart ute och kört med Helena.
Det går så jäkla bra att köra så jag vill bara ha kortet i min hand.
Helst NU.

Annars då?
Har tvättstugan full med tvätt.
Det är tvätt överallt.
Så den ska tas upp och vikas.
Att vika tvätt är nog det allra töligaste som finns att göra.
Diska är t.o.m. roligare.

Lite senare ska jag försöka komma iväg till gymmet.
Köpte nytt proteinpulver med banansmak.
Hur gott som helst!
Smakar skumbanan.

Nä, får väl ta och sätta lite fart.
Ska plugga lite teori hade jag tänkt mig.

Kommentarer
Postat av: Em

Ooh! Vart köpte du det proteinpulvret? Lät ju gööör gött! :)

2012-04-24 @ 16:33:21
URL: http://www.nattstad.se/emelieberglind
Postat av: Nea

SV Em: Det är Star nutritions Whey-80 som har skumbanansmaken. Finns på Gymgrossisten i Arkaden :)

2012-04-24 @ 21:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0