Grupparbete

Idag har jag suttit med min studiegrupp och gjort klart vår power point.
Nu är den inskickad och klar och ska granskas och opponeras på av någon annan studiegrupp.
Minns inte av vilka, men det har de andra koll på.

Nu har snön kommit till Karlstad!
Det har väl inte undgått någon så många statusuppdatringar som jag har sett om det på Facebook.
Tänk, om jag inte hade haft Facebook hade jag aldrig vetat att det snöar ute.
Jooo, visst hade jag vetat det.
Jag tittar faktiskt ut genom mina fönster.
Jag funderar på att uppdatera varje kväll när det blir mörkt,
så ingen missar det.

Imorgon ska jag försöka få med mig Dennis till Bergvik så jag får klart mina julklappar.
Fast först har jag skola och andra ärenden.

Kommentarer
Postat av: Bella

Det har snöat här i Örebro med!

2011-12-05 @ 19:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0