Tidsfördriv

Vilken svordom använder du mest?
"Helvete"

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Idag var det 7.30

Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Tar hellre bilden

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En bil till Dennis

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja

Vad åt du till middag senast?
Pasta och korv

Kan du vissla?
Ja

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, James Bond jr och TMNT oftast

Äger du några popband t-shirts?
Rock, inga pop

När flög du senast?
Aldrig gjort det

Pratar du några andra språk?
Engelska och lite franska

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Funderar på en tattuering, men det blir nog inget med den.

Vad har du med dig in på bion?
Popcorn, läsk och sällskap

Vad har du för väder?
Kallt och mörkt

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Svenska

När sov du senast på golvet?
I somras

Vilken är din favorit drink?
Rosa pantern

Gillar du din boendesituation?
Nej, ska flytta i slutet av december

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Har ingen direkt gräns, funkar efter 4h. Men ju fler desto skönare

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Det finns alltid något att göra

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej, aldrig. Jag tog vara på skoltiden

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
25!

Tror du på liv på andra planeter?
Nej

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"Det finns de som har det värre"

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja - säger jag nu när jag sitter i soffan. Skulle jag sitta i ett flygplan skulle jag nog tveka

Tycker du om att krama folk?
Vissa

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Katie Holmes när jag var mörkhårig och nån Gemma från UK

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Beror på vad man har planerat

Är du mörkrädd?
Ja, inte så lite heller

Tre saker du alltid har med dig?
Halsduk, busskort och mitt förnuft

Kommentarer
Postat av: Virginia

Sv: Aldrig försent för att baka äppelpaj ;) tihi

2010-10-26 @ 18:33:39
URL: http://viggin.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag snor den här listan ^^

2010-10-27 @ 19:01:45
URL: http://emelieberglind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0