Urk.

Jag har nyligen lyckats ta mig ur sängen efter att ha spenderat mer än 12h i den. På så vis kan man lätt avgöra om jag är sjuk eller inte, jag ligger gärna inte och drar mig i "onödan". Förkylningen tog nya tag i natt och höll mig vaken större delen av natten. Då borde jag vara (enligt några snabba beräkningar) vara frisk imorgon? Om det här är kulmen borde det bara bli bättre och bättre.

Hur som helst... Måste ner till stan och till apoteket och fixa bl.a. panodil och något mot hostan.

Urk.

Kommentarer
Postat av: keela

haha ja, en del :)

2010-11-17 @ 14:49:31
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: jenny

Kolla så inte du med fått det vi har. mycoplasma. Fasen jag hostar än. Men är tack och lov feberfri sen någon månad. Nemi äter penicillinet nu

2010-11-17 @ 18:56:06
Postat av: Nea

SV: Jenny: Jag ska googla upp det ;)

2010-11-17 @ 18:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0