Soliga söndag

I går fick jag finbesök av Erna och Helena som kom hem till mig och kollade på film och bara slöade. När de sa att de skulle åka hem kollade jag på klockan, och hon var då visst 00:40! Jag hade ingen aning om att klockan var så mycket, hade kanske tippat på att hon var 23:00.

I dag är det riktigt fint väder, men ändå är det kallt. Det är svårt att klä sig bra sådana här dagar.

Jag är riktigt sugen på en utomladsvistelse. Funderar på att höra med Dennis, hans syster Tessan och hennes sambo Martin om de vill ta en resa med oss i sommar. Jag ska iaf införskaffa mig ett pass så att jag har ett om en sista minuten-resa skulle dyka upp tillsammans med ett sällskap att åka med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0