"Ska vi sätta en smileygubbe där?"

I dag när jag försökte väcka Dennis blev jag mött av ett surt "Men jag spelar inte ishockey, jag spelar hockey". Jag själv trodde inte att det var någon skillnad, jag får fråga vad han menade när han är i ett vaket tillstånd senare. Jag får alltid höra roliga saker från honom, inte minst om smileygubbar.

Det har väl undgått få att Karlstad har varit lamslaget när det gäller vattenledningarna, de har nämligen brustit och alla har varit utan vatten. Men nu verkar det tack och lov ha kommit tillbaka, i små skalor än så länge. Jag som hade tänkt tvätta i dag, vi får se hur det blir med det.

I går kollade jag på filmen om Benjamin Button och den var riktigt bra! Den borde ni se om ni inte sett den, det kanske bara är jag som är dryg.

Dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0