Magsjuka straffar syndarna... ;)

Nu i dagarna som kommer borde det börja märkas om man har blivit sjuk av det "orena" vattnet som vi har haft här i Karlstad efter den stora vattenläckan. Så är ni magsjuka beror det på att ni har druckit vatten som ni inte borde ha druckit. Nu har jag hört att man inte ens får borsta tänderna i kranvattnet utan måste ha kokat vatten även till det.... Hoppas magsjukan håller sig borta!

I dag satt jag och de övriga medlemmarna i min studiegrupp och planerade för vår lektion som vi ska ha om en månad och några dagar. Lite i tidigaste laget, men jag är helnöjd. Nu hinner man förbereda sig, och det med råge.

I dag ska jag även ta tag i tvätten som jag har fått vänta med pga vattenläckan, men nu var det ok för alla att "bete sig som vanligt igen". Så här ska tvättas.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jonna tvättar här, hon är rädd för vattnet fortfarande. I lördags var hon här och hämtade 10 liter vatten som hon kunde ha att dricka, laga mat och borsta tänderna med:P

2010-03-22 @ 18:37:14
URL: http://[email protected]
Postat av: Nea

Så ambitiöst! Men nu är vattnet ok att dricka igen tack och lov :)

2010-03-22 @ 20:01:51
URL: http://n34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0