Kladdkaka åt alla!

Nu har jag precis haft Helena här på besök, mysigt. Vi åt kladdkaka och pratade om nästan allt mellan himmel och jord. Jag såg att jag hade fått sms av Rickard som undrade om jag hade någon kladdkaka kvar, han skulle nämligen få besök och ville ha min kladdkaka att bjuda på. Nog för att jag erbjöd honom resterna tidigare i dag, men han tog dem inte då. Han får antingen skylla sig själv eller lära sig baka :)

Dennis kaaaaanske kan följa med på semestern till sommaren. Måste höra med familjen hur många platser det fanns! Jenny, har du koll på det?




Kommentarer
Postat av: Jenny

8 bäddar så tar vi med en spjälsäng till Lillan. :)

2010-03-03 @ 21:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0