And your point is...?

Något som jag inte förstår är varför man går till skolan när man bara har en föreläsning och inget annat den dagen. Man drar med sig sin bärbara dator, sätter sig på föreläsningen och sitter sedan och spelar spel under hela föreläsningen och inte för en enda anteckning. När föreläsningen är över packar man sedan ihop datorn och åker hem. Vad är då vitsen att komma överhuvudtaget? Ok, alla föreläsningar är väl inte de mest intressanta och man kan lätt tappa fokus. Men det som jag har observerat har hänt mer än en gång, och då var det även samma person. Vore det inte smidigare att bara stanna hemma istället?

Det finns flera scenarion som tar plats i en föreläsningssal ska ni veta. Jag blir väldigt ofta full av skratt. Ignorera mig och sätt er längst bak i salen om ni trivs bäst där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0