Sommarsol!

Jajamensan! Nu är den här, sommarsolen. Jag hoppas att den är här för att stanna.

Morgonen påbörjades som varje dag med en promenad följt av en frukost. Jag låg ute i solen och läste lite i Illustrerad vetenskap tillsammans med hunden, men hon började gnälla och hade tröttnat på att sitta still. Så vi tog återigen en promenad.

Efter det har jag suttit och pluggat, vilket har resulterat i att jag är så gott som klar med min intervjustudie som jag ska skicka in i morgon. Den ska egentligen in på fredag, men då...
ÅKER JAG TILL GÖTEBORG! Det är äntligen dags för mig och D att se Green day på Ullevi nu på lördag.

Nu ska jag kolla upp hur vädret kommer att se ut så jag vet vad jag ska packa med mig för kläder och skor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0