Flitig som en myra

Klippningen är gjord och jag är återigen nöjd med resultatet. Sara är jättebra och hon stressar inte, det gillar jag! Vi diskuterade lite hårfärg och så till hösten. Det ser jag fram emot.

Annars då? Jo jag har flyttat om i garderoberna så nu får jag plats med mina kläder på ett ställe istället för att ha delat upp dem. Jag har också kollat på säsongsavslutningen på Greys anatomy, slagit in paket och bakat chokladmuffinsen enligt önskan.

Nu när jag är klar med allt detta ska jag göra iordning så mycket som möjligt inför morgondagen. Då åker jag till Örebro för att kalasa. Tillåter vädret att man har klänning på sig månne? Jag får kolla upp det på den norska vädersajten, den stämmer mer än de svenska konstigt nog..

Dags för lite kvällsmat?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0