Jösses Amalia!

I dag sov jag alldeles för länge! Allt efter kl. 10 tycker jag känns för länge, och idag sov jag ända till klockan var 11. Jösses Amalia! Det var bara att flyga upp ur sängen och käka frukost. Hittills i dag har jag hunnit plocka lite i lägenheten vilket jag egentligen påbörjade igår. Sen har jag skrivit färdigt nästan hela rapporten som ska redovisas första skoldagen på torsdag, så jag känner mig ganska nöjd med mina prestationer för dagen.

Jag har massa fina bilder från jul, nyår och däremellan. Men jag ska formatera om datorn i framtiden och vill inte spara bilderna på datorn då. De får ligga och puttra i kameran tills de blir mogna.

Vad sker i dag?
- Mat
- Städ
- Promenad till återvinningscentralen (om det inte är för kallt)
- Film
Utan inbördes ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0