Global och hållbar utveckling

Det är namnet på min nya kurs. Kursledare är en riktigt skön "spillevink" som han själv valde att kalla sig. Det är den mest ovanliga kursstart jag varit på, har aldrig skrattat så mycket. Så denna kurs ser jag verkligen fram emot!

I går rännde jag runt precis hela dagen lång och allt detta hann jag med:
- Frukost kl.10
- Åkte med Helena till Ica och hämtade bananlådor inför hennes flytt
- Hem till Helena och dumpade av lådorna.
- Rusta
- Willys
- Hem till Helena
- Skolan
- Hem till mig, lagade mat.
- Föreläsning om förintelsen på Stadsbiblioteket kl.19.05
- Hem till Helena tillsammans med Sandra och Erna
- Hem till mig, åt kvällsmat, slöa i soffan och sedan sovdags.

Det var länge sen jag hann med så mycket på en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0