Off with their heads!

Igår hade jag fullt sjå hela dagen.

Först kom (nästan) hela min familj hem till mig för att fika och lämna av massor födelsedagspresenter till mig. Det blev en hel den getingmord också då jag har ett sådant bo nära min balkong... Direkt efter det så cyklade jag ner till stan snabbare än vinden för att möta upp Helena för en tur med båtbussen. Båtbussen tog 1h och 40min och vi åkte från Residentet till Mariebergsskogen och tillbaka. Det var riktigt kul och fint att få se Karlstad från ett annat håll, jag är ju aldrig ute på vattnet annars.


Bild från: http://trendland.net


Efter båten åkte vi och hyrde film och köpte alldeles för mycket godis. Det blev Alice i Underlandet, och det var gaaaanska likt den tecknade originalfilmen som jag var så rädd för när jag var liten. Färgerna på katten och hattmakaren stämde inte överens, och blommorna pratade alldeles för lite i den nya versionen, men den var riktigt bra!

Idag har jag shoppat på Pagoni.se eftersom jag fick ett presentkort där av systerL. Så om några dagar dimper det ner massa fina saker i min brevlåda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0