Nyhetsmorgon och en stadig frukost

Uppe med tuppen hunden igen! Klockan ringde 7.30 och 7.35 var jag påklädd för en härlig morgonpromenad, hunden var inte lika snabb upp på fötterna så hon fick lite påbackning av mig. Efter 40min var vi hemma igen och jag åt en ordentlig frukost, hunden fick en Denta stix att tugga på.


Bild från: tv4.se


Något som jag tycker om är att sitta i soffan och äta frukost samtidigt som man tittar på nyhetsmorgon. Även om ämnena de diskuterar inte alltid intresserar mig gillar jag det fortfarande. Jag tittade alltid på det när jag var liten i väntan på barnprogrammet som var innan skolan började.

Nu ska jag dra fram dammsugaren, för här ska det städas!




Kommentarer
Postat av: Em

som sagt, härmade dig lite där ;)

2010-08-19 @ 15:39:06
URL: http://emelieberglind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0