Aaatchjo!

Annars när jag varit förkyld har jag inte direkt varit den som nyst värst mycket. Men den här förkylningen... Jag nyser nästan konstant.

Jag låg i soffan hela dagen lång igår, utöver ett besök hos Toni. Efter det orkade jag inte göra någonting, vilket inte är likt mig. Jag är ofta den som blir uttråkad av att sitta i soffan längre än två timmar. Så idag har jag trotsat min förkylning och rensat diskstället, städat lite på toaletten och så. Det vankas kalas för Sandra K i afton då det är hennes födelsedag (GRATTIS!), men jag känner mig inte tillräckligt pigg eller fräsch för ett kalas. Däremot ska jag med m&p och handla.

Nu ska jag pyssla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0