Vålberg

I går åkte jag hem till föräldrarna i Vålberg för att fira påsk och pappsens födelsedag här. Det är strålande solsken så jag ska gå ut och sätta mig på uteplatsen så fort solen når dit.

Satt och läste på NWT's hemsida nyss och hittade en skrift som jag småskrattade åt:
"2-3 april
POLISDYGNET
08.35

Trafik, östra Värmland. En hel del trafik på E18 med fordon (raggare) på väg till motormässan i Jönköping. Problem i trafiken med dessa bilar som bland annat stannade på motorvägen. Problem med bilarna vid McDonalds i Kristinehamn. Bilarna lämnade vid 12.15-tiden. MC-kortege klockan 11.00 från Kristinehamn och till Filipstad. Ett kort uppehåll för vidare färd till Karlstad."

Haha, bra att de förklarar att de var raggare! Ifall man skulle få för sig något annat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0