Host och harkel

 

Bild tagen från: www.risifrutti.seJa, hostan hänger sig kvar. Om jag har otur brukar den sitta i några veckor, men jag hoppas att så inte är fallet denna gång.

I skolan i dag var det dags för mig och mina kamrater i min studiegrupp att hålla i introduktionen för dagens lektion. Det gjorde vi med ett rollspel, som vi fick många bra kommentarer på. Efter skolan skyndade jag mig fort som busen till bussen, där jag träffade Janry! Det var år och dar sedan jag snackade med henne, det var riktigt kul.

Efter några timmar hemma åkte jag med M&P till Ikea och jag hittade många bra saker, som inte var helt onödiga dessutom. Kanske bara till en viss del.. Nytta gör de iaf.



Nu ska jag smaka på Risifruttis nya Risifrutti sommarflirt. Förpackningen såg så söt ut så den var jag bara tvungen att testa. Smakdetaljer återkommer jag med i morgon.

Förresten, filmen i går var seg i början.. Men sen blev den skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0