Har varit vaken sedan 4.35...

... and still going strong!
Jag borde egentligen vara fruktansvärt trött, men det är jag inte. De två senaste nätterna har jag sovit som en prinsessa, tyvärr tack vare sömntabletter vid namn Valerina Forte. Några sådana ska jag däremot inte ta i natt. Att jag inte är värst trött nu beror nog på att jag har slöat från klockan 19.00 i dag efter att ha städat hela lägenheten och innan dess haft praktik från 6.15 i morse.


Bild från: www.iwatchstuff.com


Jag har bl.a. kollat på film, Zombieland! Hur skön film som helst. Perfekt för en ensam torsdagkväll. Nu ska jag däremot borsta tänderna och lägga mig i sängen och läsa. Jag är snart klar med Män som hatar kvinnor (ja, ett tag efter alla andra..)

Just ja.. Michelle, min hund, skulle egentligen ha kommit hem i morgon, men planerna blev ändrade :( :( :(
Jag har inte sett henne på evigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0