Tentan är avklarad!

www.kraftfoodsnordic.com
Nu är tentan done and DONE! Jag tänker slänga min gamla litteraturlista nu för den vill jag aldrig mer återse. Tentan höll på hela dagen, första passet var mellan 9 - 12 och andra passet 12.30 - 15. Man fick visserligen gå när man var färdig, men man satt ju ändå ett bra tag. Jag tänker inte ojja mig över hur det har gått och så, orkar inte med det. Nu ska jag släppa det och bara ta det lugnt resten av den återstående helgen.

Jag hade tänkt att gå ut i kväll, men jag är nog banne mig för trött för det. Skulle jag lägga mig ner nu skulle jag säkerligen somna. Så jag ska koka lite vatten och fixa till en låtsas-lattè. Nästa gång ska jag testa den med tobleronesmak, den måste vara god.

Dags att bli farliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0