Roligaste dagen på länge

I morse gick jag upp extra tidigt för att hinna ta en tidigare buss så jag skulle hinna till Gläntan för att lägga in min matlåda i kylen. Och som alltid var jag såklart tidig till bussen, så jag sitter och väntar... och väntar... och väntar.. och inser att bussen inte kommer! Jag hann i god tid till lektionen, men jag hann inte springa iväg med min matlåda.

Första lektionen var dans och det var hur kul som helst. Klassen delades in i två grupper och vi skulle framföra ett stycke ur en bok och det blev kanonbra! Under eftermiddagen jobbade vi med musik och gjorde även där massa roliga övningar. Det har varit den roligaste dagen i skolan på länge.

En ny tjej i min studiegrupp visade sig vara god vän med Robin som jag är vän med. Men jag kan inte minnas att jag har träffat henne förut, att världen kan vara så liten ibland!

Nu sitter jagoch funderar på om jag ska köpa mig en liten liten bärbar dator att ha allt mitt skolarbete på. Det är egentligen väldigt onödigt eftersom jag har en (än så länge) fullt fungerande dator. Det är främst för att jag ska kunna ta med den till skolan och jobba där om det behövs. Det tål att funderas på.

Nu ska jag ut med hunden som ligger och sover så sött. Tråkigt att behöva väcka henne, men det var över fyra timmar sedan hon var ute sist. Då får skönhetssömnen vänta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp en macbook! Suveräna! :)

2009-10-01 @ 23:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0