Noll nio noll nio noll nio

MichelleNu har jag skickat in min inlämningsuppgift och känner mig nöjd. Jag ska snart stänga av datorn innan jag ångrar det jag skickade in, det skulle vara typiskt mig. Medan jag satt och skrev det sista på arbetet så slappade Michelle i solen. Hon har snart flyttat sig runt hela soffan i jakt på lite solsken.Order från Lyko

Innan jag satte mig med min uppgift åkte jag och handlade lite mat och hämtade ut mitt paket med mitt dyra schampo. Visserligen kom jag billigt undan med tanke på vad det skulle kostat annars, men för mig är 25kr ett rimligt pris på schampo. Jag har märkt att jag måste höja min prisnivå en aning om jag ska ha bra grejer :)

Nu ska jag börja dammsuga och sedan skura. Storstädning här hemma, och jag har inte ens druckit kaffe!

Ska passa på att slänga in ett STORT grattis till A och J som fick en liten flicka i dag. 090909, det kan t.o.m. jag komma ihåg :)


Kommentarer
Postat av: Helena Gustavsson

Vad köpte du för schampo ?:)

Ja dyrare saker brukar tyvärr vara bättre. Men förhoppningsvis är det drygare så det kanske lönar sig i längden :)

2009-09-09 @ 19:08:38
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

Hihi allt är relativt om vad som är dyrt ;)

2009-09-09 @ 21:42:51
URL: http://mrsintegender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0