Kotten

 

I dag har jag varit och hälsat på barnen och fröknarna på mitt gamla jobb, och jag var efterlängtad. Jag ringde i morse och hörde om jag kunde komma förbi och hälsa på. Sen dess hade barnen väntat mig så när jag kom utbrast en tjej "NU HAR HON KOMMIT! LINNÉA ÄR HÄR!". Och såna bemötanden får man inte på varje arbetsplats, det är därför jag älskar att jobba med barn. De är så ärliga, på gott och ont.

Det var jättemysigt att hälsa på och jag hade ständigt någon i knäet eller någon som drog i mig, underbara små barn! :) De gjorde en blockad vid dörren och sa att jag aldrig fick gå hem igen. Det ska inte dröja så länge till nästa gång jag hälsar på dem. Tråkigt nog var inte alla där i dag så jag missade några, hoppas de är där nästa gång när jag kommer dit.

Här hemma har jag en disk som väntar, tvättid som stundar och lite papper att läsa igenom... Men såklart hittar jag massa orsaker till att inte ta tag i dem, som alltid. Har t.ex. redan gjort iordning alla julkort så de är klara för frimärke och ett besök till brevlådan. Fast det gjorde jag förvisso för några veckor sedan ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0