Ge blod.nu

I förmiddags åkte jag ner till stan för att lämna blod.
Den här gången tog det längre tid än vanligt att återhämta sig.
Men efter lite vila så mår jag bra igen.

På bussen ner frågade busschauffören om han fick köpa min ungdomlighet.
"Du ska va glad över hur du ser ut. Du ser inte ut att va över 20. Jag vill köpa det, haha. Va glad"
Uppmuntrande ord.
Men som 25 år vill man inte gärna höra att man ser ut som 20.
Kanske om man har åldersnojja.
Skulle jag ha det så är det åt fel håll, just att jag ser yngre ut.
Att visa leg när jag köper energidryck på Ica är ibland lite pinsamt.
Men men.
Jag är glad över detta när jag närmar mig 40 år och de misstar mig för en 27 åring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0