Hjärt- och lungräddning

Idag blev jag licensierad.
Nu kan jag utföra HLR på barn och ungdomar.
Vi fick det genom kursen jag läser i utbildningen nu.
Det är en lättnadskänsla nu att veta hur man ska göra om det går riktigt illa nån gång.
Men låt oss hoppas att man slipper hamna i den situationen.

I morse ringde Dennis telefon vid 7.30 tror jag.
Gissa om jag blev irriterad...
Inte kunde jag somna om heller.
Efter några försök att somna om (man måste ju åtminstone försöka först) gick jag ut med hunden.
Sen började jag tvätta och innan jag visste ordet av det så var jag och Dennis på Maxi.
Kl. 12 åkte jag iväg till skolan och nu när jag är hemma fortsatte jag tvättandet
och jag började även på min rapport!
Vilken hurtig dag! Klockan är inte ens 17.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0