Sommarlov!

Idag hade vi slutexamination för kursen jag läst i två terminer.
Längsta kursen jag läst hittills!
Examinationen gick ut på att hitta på nåt kul för en barngrupp på 3-5 barn ute i skogen.

Jag har 16 st myggbett på ena benet. Det andra har jag inte orkat räkna.
Förutom myggbetten så stod jag mitt under det värsta åsk- och blixtvädret som jag har sett i år!
Livrädd som jag är för just de två sistnämnda sakerna stod jag mitt i en tallskog med skakande knän.
Jag och Helena höll om varann för vi var lika rädda båda två.
Jag kan inte va annat än rädd när ovädret var precis över mig.
Vi klarade av att genomföra hela examinationen, men det var inte lätti det vädret! :(


Jag och pappsen besiktade hans bil som jag ska ha att övningsköra i.
Bara lite som ska fixas sen så bör den gå igenom utan nån anmärkning.
Najs!

Imorgon blir det jobb på Kronoparken och ska också hämta ut biobiljetter,
om det finns några kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0