Nu är jag nöjd.

I dag har det varit full rulle nästan hela dagen. Jag har iaf inte velat sitta vid datorn i det fina vädret, så den har fått stå avstängd så gott som hela dagen.

Jullan kom förbi på fika förut i dag. Jag briljerade med muffins som jag gjorde i morse (jajamensan, nu blev det av!) och hon fick även med sig några stycken hem. Nu på kvällingen såg jag att jag fått svar på min rapport jag lämnade in för flera veckor sedan. Fick retur på den, vilket jag förstår! Jag själv fattade inte vad jag hade skrivit. Men nu har jag skrivit om det och jag är nöjd.

Nu ska jag bita i Fallbeskrivningen som ska in senare i veckan. Det är så mycket planerat den här veckan så jag måste se till att få lite saker gjorda så jag hinner med att leva lite också :)

Ner med näsan i böckerna!



Kommentarer
Postat av: Anna

Känner igen det där plugget! Själv är jag färdig om nio dagar! :)



Sv: Nej, jag köpte aldrig dem, men är sugen på det nu haha

2010-05-24 @ 21:04:47
URL: http://dammpalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0