Zzzzzzzjukling

Jag glömmer bort bloggen. Inte direkt prio 1 bland mina tankar just nu.
Det som tar upp det mesta av min tid är examensarbetet trots att jag ändå inte får så mkt gjort..
Ni förstår vad jag menar?
Hur som helst,
idag har jag kommit igång bra med skrivandet. Jag fick låna massvis med bra litteratur efter mitt besök på en förskola. Så nu sitter jag och går igenom den och har nog fått ner 2 A4-sidor än så länge.
 
F.ö. så har jag blivit förkyld.
Sov så dåligt inatt.
Min granne har ett pendelur som plingar för varje timme,
jättebra för den som inte kan sova........
Det sista jag hörde var 3 pling. Alltså var klockan efter 3.00 när jag somnade.
Och inget kaffe har jag druckit än heller..
 
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0