Kraftansträngning....

I morse var jag så himla trött att jag inte riktigt brydde mig om att jag hade råkat försova mig.
Jag var i skolan precis 9:00 när vi började då det var lugnt.
Den här förkylningen har verkligen slagit till med ordentlig kraft.
Den tar all ork ifrån mig och jag låter som en kråka idag.

Efter skolan körde jag med Helena,
en liten stund efter vi börjat köra utbrister hon "Jag glömde att du inte har körkort och att vi övningskör!".
Det måste ju betyda att jag kör bra om hon glömmer bort varför hon måste åka med mig.
Körningen går bra som fasiken nu.
Jag hoppas jag känner mig lika säker på uppkörningen.

Nu sitter jag här och är hungrig,
men har ingen ork att fixa nån middag.
Jag dricker mest vatten för min onda hals och för att dämpa hostan.
Att fixa mat är en kraftansträngning som jag inte riktigt har just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0