Hörru katten, det svänger ju!

I dag hade min studiegrupp planerat att mötas i skolan för att jobba lite.
Vi var bara 4 av 6 som var där men vi blev så gott som klara med det vi planerat.
Efter skolan så har jag och Helena vart ute och svängt.
Bokstavligt talat.
Jag har svängt på och av huvudled och höger och vänster samt en spansk sväng.
Det känns väl som om jag lyckas hålla ner hastigheten i svängarna nu,
men det är så annorlunda beroende på vilken bil man kör.

Snart kommer mina föräldrar hit och efter det ska jag städa lägenheten.
Imorgon kommer det en man från hyresgästföreningen och besiktar lägenheten.
Min hyresvärd vill nämligen höja min hyra med 10,5%!
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0