Osämja med symaskinen

Osämja: ovänskap, fiendskap, oenighet, tvist, misshällighet, schism, split, kiv, tvedräkt, fejd

Igår blev jag lite osams med symaskinen,
men idag är vi vänner igen efter en lång diskussion.
Jag har nu sytt fem pennfack (eller vad man vill använda dem till) och två väskor.
Är jag på pysselhumör så finns det inget som stoppar mig.
Jo, brist på kaffe möjligtvis.

Angående min rapport som jag håller på att skriva.
Jag, i ett svagt ögonblick, hade glömt bort formalian
(Inledning, Syfte, Frågeställning, Metod, Resultat.. osv)
så jag fick sitta och möblera om nästan hela rapporten för att få det att passa in under respektive rubrik.
Men nu är det ordnat och strukturerat därefter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0