Lördagskvällen

Lördagskvällen började hemma hos Cicci med ytterligare sällskap av Toni.
Snack, snacks och vin turades om att fylla luftrummet.
När klockan drog iväg sjönk de båda damerna längre och längre ner i soffan av trötthet och sjukdom och jag insåg att det inte skulle bli någon utekväll.
Jag tackade damerna för sällskapet och fick skjuts till Kasernhöjden där nästa fest väntade med fyra pigga damer.
Så jag följde med dem ut till Blue moon istället.
Och jisses vad folk det var ute!
Väldigt mycket otrevligt folk,
så jag förstår varför jag inte har gått ut på så länge.
Kommer inte göra det förrän till sommarn heller kan jag tro.

Idag mår jag som en ballerina,
förutsatt att ballerinor mår mycket, mycket bra.
Jag ska ta ut hunden på en långpromenad i det härliga solskenet.
Sen tänkte jag rensa ur frysen.
Så nu vet ni det.

Kommentarer
Postat av: Mia-Maria

Alla stekare hänger ju på Månen Linnéa, så där kan man inte vara :p Du får gå på nåt annat ställe, där stekarna inte hänger :)

2012-02-13 @ 20:05:11
Postat av: Nea

Jadu, Mia-Maria. Nu är det slut på BMB tack och lov! :)

2012-02-14 @ 16:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0