LCHQ


Nu har jag köpt mig en bok om LCHQ
Low Carb High Quality.

En liten skillnad mot den uttjatade (men kanske fungerande?) LCHF.
Tror väl inte att det är så mycket skillnad från ovannämnda diet, men att bara proppa i massa fett i kroppen känns inte hälsosamt.
Jag strävar inte efter att gå ner i vikt, utan bara att äta hälsosammare.
Jag har resonerat såhär:
Jag tränar. Men jag äter inte korrekt.
Jag lär få ut så mycket mer av min träning om jag äter rätt.
Läste om LCHQ och tyckte det lät intressant, för jag behöver mer nyttiga fetter i min kost.
Så jag tänkte "Va tusan, jag testar!".
Boken är beställd idag så den dyker inte upp förrän nästa vecka.
Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0