Gick till gymmet

Idag var jag jättetaggat till att gå till gymmet,
för jag skulle ändå tvätta håret.
Men när jag kommer dit så är hela receptionen igenbommad.
Så jag vågade inte gå in.
Men jag räknar detta som att jag gick till gymmet!
För det var precis det jag gjorde,
jag tränade bara ingenting...
Här hemma gjorde jag istället plättar.
Fullt med kolhydrater men skitsamma.
Man måste leva lite,
och hur lever man inte bäst om inte med kolhydrater?
Jag som gick till gymmet behöver ju dessutom ladda på med kolhydrater.

Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar Jamen absolut, så länge den används på rätt sätt & den inte "tar" uteaktiviteter så tycker jag det är helt rätt! :)

2012-02-26 @ 19:41:06
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0