Äntligen!

Ja ÄNTLIGEN har jag fått tummen ur och påbörjat några av alla inlämningsuppgifter som ska in.
Jag hade hamnat i ett icke-plugg-humör och har inte fått nåt gjort på länge nu.
Innan slutet av maj ska jag vara klar med följande:
- Individuellt: Litteraturanalys
- Individuellt: Läs och skrivande
- Gruppuppgift: Matematikprojekt
- Gruppuppgift: Show and tell - Bokstavsinlärning
- Individuellt: Digital projektbok på 60 power point-sidor
- Individuellt: Komplettering för missat litteraturseminarium
- Litteraturseminarium x2
- Körkortsteori
- Uppkörning
- Halkbana

Där emellan är det tänkt att jag ska vara sambo, ha tid för hunden, träffa vänner, jobba, träna, sköta sysslor hemma och sköta hygienen.
Hmm.
Jag behöver några extra timmar på dygnet nu.
Det är bara att dyka i't och sätta fart.
Helvete också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0