Virrpanna!

Det bidde ingen hårboll.
Det bidde en hårtofs istället.
Håret är på tok för långt.

Middag igår hos Cicci var jättetrevlig.
Trevlig.
Det känns som ett ord som används i alkoholfria sammanhang?
Man säger ju aldrig att en fest var trevlig..?
Nåväl, nu hamnade jag utanför ämnet.
Maten smakade kanon och sällskapet var underhållsamt.

Hemma hos oss sov Dennis lillasyster över.
Så i morse väckte hon oss 7.33.
Sen dess har det vart full rulle.
Och jag, mitt tankspridda lilla jag, fick för mig att det var söndag idag.
Söndag = inga planer.
Men jag fick erfara att det inte var mer än lördag.
Och på lördagen hade jag gjort planer med Julia.
Jag hade glömt bort det helt och hållet.
Annars får jag ofta en känsla av att "det va nåt jag skulle göra idag",
men inget sånt.
Förlåt, Julia! Vi ses i veckan istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0