Pysselfia

Idag är jag riktigt "pysslig".
Har kommit på massa roliga saker att göra.
Tråkigt nog behövs 80% av materialet inhandlas..
En tripp till IKEA skulle sitta fint.
Och en tur till någon teknikaffär skulle också sitta fint.
Ge mig tips på en bra färgskrivare!

Annars då?
Jag har diskat efter gårdagens festligheter.
R & L kom hit och lagade mat och drack med mig och D.
Vi tog taxin till Mariebergsskogen för att kolla in brasan,
vilket var en liten besvikelse.
Jag, som inte är bland de längre personerna i Karlstad, såg inte ett skit.
Sen blev det väldigt kallt och blåsigt.
Då åkte vi hem och spelade tv-spel allesammans.
En fin avslutning på en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0