Vi är två små rara siameeeeseer, mjau.

Igår hade jag en mycket trevlig kväll hemma hos ett par grannar
tillsammans med D, Rickard och hans tjej!
Det bjöds på god mat och gott sällskap.
Värdparet hade två siameskatter och jag fick
två nya kompisar direkt. Hur goa som helst!
Ena katten låg på mina axlar i ca 10 min.
Linda fick till en bra bild på katten som jag ska få av henne.

Några av sällskapet gick vidare till Nöjes för att se The Ark,
men jag är inget fan av dem så jag promenerade hemåt istället.

Idag är det söndag och D har sin sista innebandymatch.
Innan den är ska jag fixa iordning väskan inför min
fem veckor långa praktikperiod som börjar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0