#listor

Man kan tydligen äta för mkt jordgubbar...
Aj min mage.
Nåväl, det var helt klart värt det.
Imorgon ska jag (tänkte jag) baka en smulpaj med jordgubbar och bananer.

Jag skall även:
- Testa på yoga utomhus om vädret är på min sida.
- Städa förrådet i källaren.

Borde-listan är däremot en aning längre..
Jag borde:
- Gå till banken och fixa ny inloggningsdosa.
- Gå till trafikskolan och visa att jag fortfarande går där.
- Plugga lite teori 
- Tvätta kläder och mattor.
- Kolla upp kommande litteratur inför hösten. ( Ansvarspoäng där!)
- Ringa Nix och återanmäla mig.
- Hämta ut paket på postkontoret
- Para ihop mina strumpor så att alla får sin kompis.
- Göra något åt håret.
- Använda mitt träningskort till simhallen... Det är dammigt.
- Ta bort gammalt nagellack
- Slå in presenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0