Check in här - check in där


Jag är förbannat trött på alla check in's på Facebook.
Jag är inte intresserad av att veta när du står inne på toaletten eller när du anlänt till jobbet.
Det är inte heller av vidare större intresse att få veta vad du äter och vart du äter det.
Utemiddag är en annan sak, men att du äter frukost i ditt kök... Det har jag redan räknat ut.
Gör en check in när ni gör något speciellt eller annorlunda vettja.
Sånt är kul att få veta.
Men resten går bort.
Tycker iaf jag.
Somliga verkar gilla det ändå.

Kommentarer
Postat av: Annso

Håller med dig.

Är också trött på alla check ins, experter har juh varnat om det också för det är juh så folk får tag på sina offer via fejjan.



2011-07-16 @ 15:11:01
URL: http://sjusorger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0