Nåt med kyckling?

Igår kom Syster J med sina två småtjejer och sov över hos mig.
D fick lov att fly hem till sin mor för jag hade lovat bort hans sovplats.
Vi kollade på film och åt godis.

Idag blev jag väckt kl.6.38 av att en av småtjejerna säger:
"Nu är det nästan inte natt längre.. då kan vi gå upp".
Så sen dess har jag varit vaken och igång.
Det är nu man börjar sega ner sig en aning.

Måste komma på vad jag ska ha till middag ikväll också..
Noll inspiration.
Blir säkert nåt med kyckling.

Kommentarer
Postat av: Viola

Kycklinggryta med pesto, soltorkadtomat, grädde, rödlök..Mumma! Och pasta till det, prova är jättegott, om man tycker om pesto :)

2011-02-27 @ 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0