Kaffetåren

I morse var jag ovanligt pigg när klockan ringde.
Bussen var som vanligt seeen..

I slutet av föreläsningen som jag hade i morse fick vi veta veckans uppgift.
Vi ska gestalta en av de fyra läroplanerna.
Linn drog för vår grupp och vi fick Guds läroplan.
Haha, vad kul det kommer att bli!
Vi har redan planerat vår gestaltning och det verkar lovande.

Förut anmälde jag mig på vikariepoolen inför morgondagen.
Jag tänkte "Det är väl ingen som bokar mig när jag lägger upp tider såhär sent".
1,5 min efter att jag loggat ur så ringer de mig och bokar mig från 7.30-17!
Det blir en lååång dag, men det ger lite pengar.

Nu ska jag sätta på lite kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0