Lussefika mol allena

När Toni ringde mig vid 10-tiden i morse och frågade om jag ville med ner på stan lät det bra mycket roligare än att tvätta.
Så det fick bli så.
Tvätten står kvar där jag såg den sist.
Tvivlar på att den går någonstans.

På tal om stan.
Fy fasiken vad mycket folk det är som bestämde sig för att köpa julklappar just idag.
Men!
Vi lyckades få tag på ett bord på ett fik.
Vi hamnade inte i någon monsterkö som stod still.
Vilket man inte riktigt räknar med när man ser folkmängden.

Nu är det prat på att gå ut ikväll.
Men jag vette hundan.
Har riktigt ont i axlar och skulderblad.
Jag ska känna efter med en kopp kaffe och lite lussefika mol allena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0