Bära eller brista



Nu är sista skrivuppgiften inlämnad innan lovet.
Jag vette tusan hur det går.
Kan bli godkänd,
men kan lika väl få en retur.
Det spörs.
Det får bära eller brista.
Man ska inte ägna för mycket tid åt "ojjande" och ängslan.
Skrivuppgiften som ska göras under lovet vill jag inte börja tänka på än.
En sak i taget.

I morgon blev det visst jobb för min del.
Det är lite smånervöst att åka till ställen man aldrig varit på.
Speciellt när det är stadsdelar man aldrig tidigare besökt.
Jag har absolut ingen som helst aning om vart stället ligger,
men jag skulle få en guide tack och lov.
Så det löser sig.

Nu ska jag göra lite te och lägga mig i soffan och inte tänka på någonting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0