På vift i Karlstad

Alla andra rubriker på Blogg.se handlade om tjejer som börjat plugga utomlands.
Själv håller jag mig till lilla Karlstad med pluggandet och det är minst lika bra.

Skolstart idag!
Riktigt kul att se alla igen och att vardagen blir som vanligt igen.
Det var en intensiv dag med mycket information då kursledaren tyckte att
hon skulle gå igenom hela kursen på en gång.
Kursen är på 30hp och sträcker sig då över ett helt år..
Snurrigt med onödigt mycket information.
Man fick sålla lite helt enkelt.

Nu har jag nyss läst klart en bok på pdf som ska vara klart tills imorgonbitti.
Kalendern jag fick idag är stylad och klar.
Schemat är uppskrivet.
Frukten är nedpackad i väskan.
Nu är jag redo för onsdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0